Twitter przygotowuje się do zakazania reklam kryptowalutowych

Podziel się

Twitter przygotowuje się do zakazani reklam kryptowalutowych z powodu zbliżających się interwencji regulacyjnej w tym sektorze.

Platforma idzie w ślady za podobnymi ruchami Facebooka i Google, które ograniczyły reklamy kryptowautowe ze względu na obawy dotyczące oszustów i nielegalnych przedsięwzieć.
Nowa polityka reklamowa zostanie wdrożona, a na przeszkodzie stoją reklamy związane głównie z (ICO), sprzedażą tokenów oraz portfelami kryptowalut na całym świecie.
Twitter może również zablokować wszystkie reklamy giełd kryptowalut, z pewnymi wyjątkami.
W styczniu Facebook ogłosił, że ​​zacznie blokować reklamy, które promują produkty i usługi finansowe „często związane z oszustwami i wprowadzaniem w błąd odbiorcę”.

W środę Google ogłosił, że również zacznie ograniczać reklamy kryptowalut i powiązanych z nimi treści, w tym oferty ICO, giełdy kryptowalut, portfeli i usługi doradztwa handlowego/inwestycyjnego.
Zarówno Facebook, jak i Google zablokowały również reklamy opcji binarnych po opublikowaniu danych z Action Fraud, które pokazały, że straty osób w Wielkiej Brytanii wzrosły o 400 000% w ciągu sześciu lat.
Na początku tego miesiąca Mark Carney, gubernator Banku Anglii, ostrzegł, że na kryptowaluty w końcu zostaną nałożone sankcje prawne, stwierdzając, że nadszedł czas, aby „uregulować elementy ekosystemu kryptowalut w celu zwalczania nielegalnych działań”.



Jeden ze specjalistów powiedział: „Istnieje wiele problemów związanych z kryptowalutami. Są teraz małe, ale stają się coraz większe.

Obserwuj mnie:
Steemit: https://steemit.com/@cashowskypl
Facebook: https://www.facebook.com/cashowsky/
Twitter: https://twitter.com/CashowskyPL

Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *